صفحات پاپ آپ

دل نوشته های من

کـــــافه هفتــــــاد

سلام به همه دوستان گلم

  به سلامتی همه اوونایی که دلشون از یکی دیگه گرفته ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن میگن بخاطره غروب پاییزه . . .

 در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست.
 عشقي که تنها با يک نگاه آغاز ميشود ، با شناخت سست و سست تر ميشود

ولي عشقي که با شناخت آغاز ميشود با هر نگاهي عميق و عميق تر ميشود

بيشتر آدم ها زماني نا اميد ميشوند که چيزي به موفقيتشون نمونده

و از همه مهمتر: دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند

 

 

FoadjOOn



نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت13:52---26 مرداد 1391
آروم زل بزن به لپتاپت !

کاری ندارم !

فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم !!



salam dadashi

Khobiiiiiiii???? Afarin FoFojOOn
پاسخ:به به سلام به داداش میلاد عزیز ازین وراااا !!!!!!!!! مرسی که سر زدی داداشی ممنونم من خوبم امیدوارم توهم خوب باشی


نرجس جلالی یزدی
ساعت23:33---14 مرداد 1391
تو مرا به گندمزارهای طلایی میبری



به چمنزارهای سبز رهنمون میشوی....



تو مرا یاد بوی باران می اندازی



تو مرا در خلوت تنهایی هایم شمع میشوی

و قلبم را شادی کودکانه ای میبخشی ...
سلام
این شعر یکی از اشعار منه
خوشحال میشم به وبم سر بزنید و سایر اشعارم رو هم ببینید و نظر خودتون رو برای من بگذارید...
من نرجس جلالی یزدی هستم 59 سالم هست و مدتهاست شاعرم
منتظر نظرتونم عزیزم


لیلا
ساعت10:01---26 تير 1391
موبایل آیفون رایگان یا خیلی محصولات حرفه ای دیگر ( کاملا رایگان )امتحان کنین ضرر ندارد .

حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست.

مطمئنم باور نمی کنید.

درست مثل من ولی منم تا موبایلو در خونم بهم ندادن باور نکردم.

کافیه یه سر به وبلاگ من بزنی...بهت یاد میدم چه طور صاحب هرچی که دوست داری بشی


faezeh
ساعت9:25---21 تير 1391
سلام مستر فواد مهندس خان!

خسته درس نباشی! تعطیلاتتم مبارک!!

کلا خسته نباشی!

میگم ی چیزی! میخای نری رشته کامپیوتر؟! سخته ها! حالا از ما گفتن بود! ولی اگه دوس داری برو

ب شرطی ک از برنامه نویسی سردربیاری و ی نمه ریاضیتم خوب باشه

در هر صورت موفق باشی

اگه واقعا علاقه داری و فک میکنی از پسش بر میای برو

همین دیگه حرفی ندارم ! سوالی بود در خدمتم همکار محترم!
پاسخ:سلام فائزه خانوم ..... قبل همه چی خیلی ازتون ممنونم و اینکه از راهنمائیتون بی نهایت سپاسگذارم .... بازم ممنون که تشریف آوردین


nazanin
ساعت15:55---14 تير 1391
خیزید حضور پسر فاطمه امشب / لبیک بگویید به مهدی همه امشب



چه خوشست من بمیرم به ره ولای مهدی / سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی



میلاد امام زمان بر شما مبارک

پاسخ:میلاد حضرت مهدی برتمامی مسلمانان مبارک باد


darya
ساعت21:54---12 خرداد 1391
خدا مرحم تمام دردهاست.هر چه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشدخدا برای پر کردن ان بیشتر در وجودت جای میگیرد
پاسخ:بسیار زیباست مثل همیشه ..... خدا همیشه در قلب های شکستست..... توکل بر خدا


darya
ساعت21:52---12 خرداد 1391
اینگونــه زندگــی کنیـم :

سـاده امّا زیبــا

مصمـم امّا بی خیـال

متواضـع امّا سربلنـد

مهربـان امّا جـدی

سبـز امّا بی ریـا

عــاشق امّا عــاقل
پاسخ:بلـــــــــه بلـــــــــــه بسیار زیباست........ ممنونم مهنازجان خیلی ممنونم..... باعث افتخارمه که میایو نظر میدی به شدددددددددت ممنونم


الهام محمدیان فروشانی(عشق خدایی)
ساعت10:27---11 خرداد 1391
سلام آقا فواد وبت زیبااست پاسخ: علیک السلام ....ممنون

darya
ساعت8:55---5 خرداد 1391

آدمهايـــي هـسـتند

که دلتنگ شان ميشــوي..

دلت ميخواهد

تـوي ســــطر ســطرِ نـوشــته هايت بـاشــند..

حتـي کـــمرنگــ!

حتــي کــــوتـاه...

مثل دوستای خوب ...مثل تو!!!!

پاسخ:مهنازجان آجی مهربونم خیـــــــــلی ممنون...... واقعا باعث افتخار منه که میایی و نظر میدی ..... خیلی ممنون.....



عنایت
ساعت11:03---30 ارديبهشت 1391
مرسی از این بلاگ خوشگلت...


به تو تقدیم همین حس زیبایی این پنجره ها...


به بلاگ من با آدرس:


http://globe.loxblog.com/


سربزن . نظربده . لینکش کن.
پاسخ:خواهش میکنم نظر لطفتونه .... سرزدم .... نظر هم دادم و با افتخار لینکتم کردم


فاطمه
ساعت12:29---27 ارديبهشت 1391

ســــــــــلام...



خوبی فواد جوووووووووووووووووووووووووووون



میگم خوبم خودتو تحوییییل میگیریااااااا



فواااااااااااااااااد من دوست صمیمی فهیمه هستم...ینی ی جورایی خواهریم...



تو هم تقریبن میشناسم!!!!



هیچی دیگه همین ...



مهم آشنایی بود که حاصل شد..



فقط ی چیزی انقد زیادی خودتو تحویل نگیر...خوب نیستااااااا



راستی ببخشید باهات شوخی کردم..کلن عادتمه زیادی شوخ طبع هستم...!!!!



فعلن باااای...

پاسخ : ممنون فاطمه جان که به وبم اومدی ...... به فهیمه هم سلام برسون .... امیدوارم که همیشه بخندی و شوخ طبع باشی ....... فوادجوووووووون



fahimeh
ساعت23:59---25 ارديبهشت 1391
سلااااااااااااااااااااااام

دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند

تاحالا این جمله رو نخونده بودم اینجا الان خوندمش و دیدم ک واااااااااقعا بجاست و شایسته دوستان خوبی که خوشحالیشون خوشحالیه دوستانشونه

تاسلامی دوباره
پاسخ:منووووووووووونم به شدت که با نظرات قشنگت وب منو زیبا می کنی خییییییییییییییلی ممنون دوست عزیز. موفق باشی


elahe
ساعت15:06---21 ارديبهشت 1391
سلام ممنون از اینکه سر زدین

سوزان
ساعت16:28---12 فروردين 1391
سلااااااااامپاسخ:سلام به شما دوست عزیز

sara
ساعت1:53---10 فروردين 1391
salam manoon k behem sar zadi.man linket kardam.doost dashti mano link kon.movafagh bashi
پاسخ:ممنون دوست عزیز ممنون .منم با افتخار شما رو لینک کردم


نادیا
ساعت23:26---5 فروردين 1391
سلام دوست عزیز عیدت مبارک ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی و نظر دادی واقعا خوشحال شدم من شما را لینک کردم اگه لینکم کنی خوشحال میشم بازم سر بزن و حتما نظر بدهپاسخ:عید شما هم مبارک. منم شما رو لینک کردم

غزال
ساعت16:31---5 فروردين 1391
سلام دوست عزيز ممنون كه بهم سر زدین وب زيبايي دارين اميدورارم هميشه موفق باشين
من شما رو لينك كردم ميتونين منو با عناونم
پاسخ:خواهش میکنم . منم شما رو لینک کردم. GoodLuck


fahimeh
ساعت10:15---5 فروردين 1391
سلام!

مرسی که به وبم سر میزنی

امیدوارم توی این مدت تعطیلات تمام تلاشمونو انجام بدیم من که خیلی امید دارم!

موفق باشی
پاسخ:از شما هم ممنونم دوست عزیز که سر می زنید. توکل به خدا هر دوتامون قبول بشیم. GoodLuck


سوزان
ساعت23:02---1 فروردين 1391
سلام...................ممنون ازلطفت

من اهل تبریزم......وبلاگ شماهم عالیه........پاسخ:ممنون دوست عزیز که به وبم سرزدی


lovely.girl
ساعت20:34---29 اسفند 1390
سلام ممنون که به وبم اومدید وب شمام قشنگه بازم بهم سر بزنین خوشحالم میکنین ممنونپاسخ:دوست عزیز از شما هم ممنونم که به وبم اومدی مطمئن باش دوباره به وبلاگت سر می زنم. خوشحال میشم دوباره به اینجا بیای و نظر بدی.

fatemeh
ساعت9:47---29 اسفند 1390
salam khopi?پاسخ:ممنون که سر زدی نظر لطف داری منم دوباره به وبت میام.

angelgirl
ساعت22:23---28 اسفند 1390
slam vebe gashangy dary va mr30 ke be vebam sar zady bazamsar bezanپاسخ:mamnon doste aziz ke nazar dadi bazam bia oghate khobi dashte bashin

behnane
ساعت11:45---27 اسفند 1390
سلام فواد جان امیدوارم خوب باشی و برات خوب بودن و شادی و عاقبت بخیری را برای تو دوست عزیز آرزومندم
پاسخ:دوست عزیزم منم همچنین برات سربلندی و سالی پر از موفقیت آرزومندم . امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه دوست عزیز.


ریحانه
ساعت12:48---30 بهمن 1390
سلام بسیار زیبابود ممنون که اومدی تو وبم منتظرم بازم بیاپاسخ:خواهش می کنم و مطمئن باش که دوباره به وبت سر می زنم . ممنون که اومدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 13 / 11 / 1386برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد