صفحات پاپ آپ

سال نو مبارک

کـــــافه هفتــــــاد

سلامی به گرمی خورشید به زیبایی قاصدک و به لطافت نسیم خنک بهاری.

دوستان عزیز و بازدیدکنندگان محترم امیدوارم سال 91 سالی پر از موفقیت و سربلندی برای تمامی شما عزیزان باشد و به اهداف و آرزوهای قشنگتون برسید و همیشه در کمال آرامش در کانون گرم خانواده زندگی کنید.


بهار آرام آرام آمد و هوا پر شده است از "دوستت دارم " هایی که به بادها سپردم.

                            کاش پنجره ات باز باشد.


یادمان باشد شبی آنچنان آرام گرفتی که دیدار صبح فردا ممکن نشود پس به امید فرداها محبت هایمان را ذخیره نکنیم. سال نو مبارک.

دوستدار شما : فوادجون



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت11:54---10 تير 1391
آرزوهایم رادر کوله باری ریخته و باخودحمل میکنم



نمیدانم تاکجاباید رفت



امامن میروم



زیرا امید را از دست نخواهم داد شاید روزی دست بازیگرش کوله بارم را سرشار از آرزوهای دست نیافته ام کند.




پاسخ:به شدت ازتون ممنونم شعله خانووووووووووم .... خیلی ممنون


fahimeh
ساعت23:17---8 فروردين 1391

سلام آقا فواد
ممنونم که به وبم اومدی!
از اینکه نظر هم گذاشتی واقعا خوشحال شدم
موفق باشید

پاسخ: خواهش می کنم وظیفمه که به دوستام سر بزنم. موفق باشید



دُخـتَرے باڪَفش ها ےآلـ☆استآر 
ساعت17:21---7 فروردين 1391

سلام فواد جوون.

همه ي مطالب وبلاگتو خوندم...

زيباست...

راستي به من هم سري بزني خوشحال ميشم...

www.allstar-girl.loxblog.com

www.2khmale-khoshmel.loxblog.com

www.happilygirl.loxblog.com

تو اولي مطالب هاي باحال ماحال ميذارم

تو دومي خاطرات و شعرامو ميذارم

سومي هم وبلاگ lovelyمنه

منتظرم عسيسم...

پاسخ:دوست عزیز مرحمت کردی که مطالب رو خوندی و از اینکه نظر هم دادی خیلی ممنونم. حتما به وبلاگ هایت سر می زنم



liadn
ساعت8:32---6 فروردين 1391
weblog zibayi darid mersi az inke be man sar zadid man shoma ro link kardam mano ba esme webam link konid mamnun.
پاسخ:دوست عزیز از اینکه نظر دادید ممنونم منم شما رو لینک کردم.موفق باشید


بهنانه
ساعت14:54---5 فروردين 1391
سلام داداشه من این مدت کارام زیاد بود بعدش لب تابم ایراد پیدا کرده بود دنباله درست کردنش بودم که خداروشکر درست شد وبلاگت فوق العاده شد ممنون سر زدی پاسخ:خداروشکر داشتم نگران میشدم. وظیفمه که سر بزنم

fahimeh
ساعت0:03---1 فروردين 1391
لینکت کردم
موفق باشی


fahimeh
ساعت23:41---29 اسفند 1390
سلام!

ممنون که ب وبم سرزدی!

منم بر ات آرزوی موفقیت میکنم!

سال خیییییییلی خوبی داشته باشی

با آرزوی بهترینها
ممنون که به وبم سر زدی. منم همچنین برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.


شعله
ساعت14:12---29 اسفند 1390
سلام آقاگل.امروز آخرین روز سال نود میباشدم.آرزو میکنم با تمام شدن آن همه ی غصه هایت نیز تمام شود. عیدت مبارکپاسخ:سلام به شما دوست عزیز که به فکر دوستات هستی. امیدوارم سال 91 سالی نیکو براتون باشه و به آرزوهایتان برسید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 28 / 12 / 1390برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد