صفحات پاپ آپ

FoadjOOn

کـــــافه هفتــــــاد

چشم اندازی از شهرستان زیبای بانه (کوه آربابا)

 

 


نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت16:52---26 خرداد 1391
در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم

که به سوی من می آیی.....

و عاشقم بر انتظار آن لحظه که تو را در کنار خود حس کنم...


پاسخ:ممنون آبجی مثل همیشه قشنگ بود ..... سپاس


darya
ساعت16:51---26 خرداد 1391
در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم
که به سوی من می آیی.....
و عاشقم بر انتظار آن لحظه که تو را در کنار خود حس کنم...


بهنانه
ساعت23:31---14 خرداد 1391
به هر کی معرفت نشون دادیم جور دیگه دید مارو

============================

سلام فواد جون امیدوارم حالت خوب باشه دوستت دارم تو بامعرفت ترینی ممنون بهم سر میزنی پاسخ:نظر لطفتونه خیلی ممنون


شعله
ساعت23:24---9 خرداد 1391
خواستی بدانی چقدر ثروتمندی پولهایت را نشمار ؛



قطره ای اشک بریز و دست هایی که برای پاک کردن اشکهایت میایند را بشمار . . .



این است ثروت واقعی . . .




پاسخ:واااااااااای شعله جان دیگه نمی دونم با چه زبونی باید ازتون تشکر کنم خیلی به من لطف دارین خیلی ممنون..... سربلند کردی منو


سوزان
ساعت13:28---8 خرداد 1391


darya
ساعت9:22---5 خرداد 1391

و چه تلخ است لذت را "تنها" بردن

و چه زشت است زيبايي ها را تنها ديدن

و چه بدبختي آزاردهنده اي ست "تنها" خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کوير است

در بهار هر نسيمي که خود را بر چهره ات مي زند

ياد "تنهايي" را در سرت زنده ميكند

"تنها" خوشبخت بودن خوشبختي اي رنج آور و نيمه تمام است

" تنها" بودن ، بودني به نيمه است

و من براي نخستين بار در هستي ام رنج "تنهايي" را احساس کردم...
"دکتر شریعتی"

پاسخ:به به سلام آجی مهربونم .... سربلند کردی منو با نظر گرمت .... خیلی قشنگه ممنون لطف داری مهنازجان...... خیــــــــــــلی ممنون که اومدی خیلی خوشحال شدم ....به شددددددددت ممنون



elnaz
ساعت23:15---1 خرداد 1391
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(?)(?)
$$$$$$$$$____$$$_(?)(?)(?)
_$$$$$$_____$$$_____(?)(?)
__________$$$$
_________$$$$$__(?)(?)
________$$$$$_(?)(?)(?)
_______$$$$$____(?)(?)
_______$$$
______$$$_(?)(?)
_____$$_(?)(?)(?)
____$$____(?)(?)
___$
__$$___(?)(?)
_$$$_(?)(?)(?)
_$$____(?)(?)
_$$
$$ __(?)(?)
$$_(?)(?)(?)
$$__(?) (?)
$$
_$
_$$
__$$
@...............@..........@............@@@@@.........@< br /> @@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@

zud bia
nazar iadet narehaaaaa


elnaz
ساعت18:48---20 ارديبهشت 1391
salam

khubi?

mamnunam k behem sar zadi

sheri k gozshti kheili ghashang bud

shyad tu webam bezaramesh

mamnunam

to ham be khanevadat salam beresun

پاسخ:سلام به شما دوست عزیز.... خواهش میکنم.....التماس دعااااااااا


سوزان
ساعت10:39---17 فروردين 1391
سلااااااااااااااااااااااااام خوبی؟پاسخ:ممنون

fahimeh
ساعت0:21---13 فروردين 1391
الوووووووووووووووووووووووووووو و
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


fahimeh
ساعت23:34---11 فروردين 1391
گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است







گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است







زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را







گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را
پاسخ:مرسی عزیزم بسیار زیباست....ممنون که مرحمت می کنی و نظر میدهی


شعله
ساعت15:33---9 فروردين 1391
سلام فواد جون.مهربونم ممنون که به من سر میزنی.خوشحالم که مطالب وبلاگ برایت جالب بوده. موفق باشی عزیز.راستی آهنگ جدیدت خیلی ملایم وآرامبخشه.پاسخ:خواهش می کنم از شما هم ممنونم که به من سر میزنید.

darya
ساعت13:06---9 فروردين 1391

مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد ِ تو می اندازد طعنه های دیگران است !

شاید اگر این " دیگران " نبودند ،

تو زودتر از اینها برای من ، مـُرده بودی...

پاسخ: دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدید و از اینکه نظر دادید ممنونم.



fatemeh
ساعت11:44---9 فروردين 1391
salam mamnonam az inke behem sar mizani پاسخ:شما هم موفق باشید دوست عزیز..دوباره تشریف بیاورید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 6 / 1 / 1391برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد