صفحات پاپ آپ

از چه بنویسم

کـــــافه هفتــــــاد

از چه بنویسم؟؟


از آسمانی که همیشه در حال عبور است؟
یا از دلی که سوتو کور است؟
از زمین بنویسم یا از زمان یا از یک نگاه مهربان؟
از خاطراتی که با تو در باران خیس شد؟
یا از غزلهایی که هیچ وقت سروده نشد؟
از چه بنویسم ؟؟
از نامه هایی که هیچوقت بسویت نفرستادم ؟
یا از ترانه هایی که هرگز برایت نخواندم؟
از چتری که هرگز زیر آن نایستادیم؟
یا از بدرودی که هرگز بر زبان نیاوردیم؟
من عاشق بیابانی هستم که هرگز قسمت نشد با هم در آن قدم بزنیم
من دل بسته درختی هستم که فرصت نشد اسممان را رویش حک کنیم…..
من منتظر پنجرهایی هستم که عطر تو را دوباره به من نشان دهد

از چه بنویسم....



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت22:02---6 مرداد 1391
آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش ...



سلام مهربونم. خوش نماز و روزه. ممنونم که بهم سر میزنی.خیلی گلی.موفق و شاد باشی
پاسخ:حکمت دوستی به یاد هم بودن است نه در کنار هم بودن ......... خیییییییییییییلی ازتون ممنونم شعله خانوم شما هم موفق باشین


fahimeh
ساعت23:16---2 مرداد 1391
از 3 نفر هرگز متنفر نباش :





فروردینی ها، مهری‌ها، اسفندی ها





چـون بهتـرین هستند







سه نفر را هرگز نرنجون :





اردیبهشتی ها، تیری ها، دی ـی ها





چـون صادق هستند







سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :





شهریوری‌ ها، آذری‌ ها، آبانی ها





چـون به درد دلت گوش میدهند







سه نفر رو هرگز از دست نده :





مرداد ـی ها، خرداد ـی ها، بهمن ـی ها





چـون دوست ِ واقعی هستند
پاسخ: مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فهیم نکته خیلی مهمی رو یادآور شدی هرگز فراموشش نمی کنم هرگز.... تا حالا شکر خدا از کسی تنفر نداشتم و سعی هم کردم که کسی رو نرنجونم و اگه باعث شدم کسی ازم برنجه از همین جا ازش معذرت میخوام.... سعی هم دارم کسی که وارد زندگیم شد رو از زندگیم بیرون نکنم اما اما اما هرگز دوستان واقعی رو از دست نمی دهم ..... خیلی ازت ممنونم فهیم


fahimeh
ساعت23:36---1 مرداد 1391
خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییلی

قشنننننننننننننننننننننننننن گه
پاسخ: هههههههه چشات قشنگ میبینه .... ممنون که نظر دادی فهیمه.... with the best wishes


هانیه
ساعت20:28---1 مرداد 1391
سلام ممنون چشمات قشنگ میبیننپاسخ:خواهش می کنم نظر لطفته هانیه جان

شعله
ساعت17:55---1 مرداد 1391
صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو

خیلی زیبا بود.
پاسخ:شعله جان خیلی خیلی ازتون ممنونم .... خیلی خوشحال میشم که اسمتون رو در وبم می بینم...بازم خیلی ازتون ممنونم بسیار زیباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 1 / 5 / 1391برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد