صفحات پاپ آپ

تفاوت زمین خوردن دختر و پسر

کـــــافه هفتــــــاد

پسر در حال دویدن
زااااارت (صدای زمین خوردن)
رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو (شپلخخخخخ "صدای پسگردنی")
یک رهگذر: پسر جون حالت خوبه؟ چیزی مصرف کردی؟
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دس پا چلفتی خنگ


دختر در حال راه رفتن
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)
رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی فدات شم الهی بمیرم چی شدی تو یهو وااااااااااای
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخای برسونمت دکتری جایی
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتون بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین!!!



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت11:24---27 تير 1391
دختر: خوابی؟؟؟

پسر: آره بيدار شدم زنگ مي زنم بهت

دختر: من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود

پسر: چه ربطي داره؟

دختر: من واسش مهم بودم

پسر: خب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟

دختر: دوس پسر قبليم اصلا نمي گفت: من بيدار شدم بيا

پسر: اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه

دختر: من كه همون آدمم

پسر: من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صب بيدارم

دختر: من 6 خوابم

پسر: دوس دختر قبليم 6 بيدار بود

دختر: برو با همون ( گوشي را قطع مي كند)(هنوز تحقيقات براي شناخت دخترها ادامه دارد)!!!!!!!!!!!!!

هههههههه خودم کلی خندیدم گذاشتم ک تو هم بخندی

میگ میــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــگ

بابایی
پاسخ:ههههههههه بسیار زیبا .... مثله همیشه وبمو گل بارون کردی .... ممنون فهیم خیلی قشنگ بود..... یعنی واقعا همینطوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!! هههههههه


reyhaneh.s
ساعت12:11---3 فروردين 1391
kheyili ziba bud hameye matalebet aziz.moafaq bashi.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 / 12 / 1390برچسب:, | | نویسنده : FoadjOOn :) |

کـــــافه هفتـــــــاد

کـــــافه هفتـــــــاد